.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایران- قطر امشب به مصاف هم می‌روند
دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه اردن بین تیم‌های فوتبال ایران و قطر امروز ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.
ایران- قطر امشب به مصاف هم می‌روند

شمال نیوز : تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در فینال تورنمنت چهار جانبه  اردن  امشب ساعت ۲۱ به مصاف یکدیگر می‌روند. ملی پوشان کشورمان انگیزه زیادی برای این بازی دارند چرا که در برابر کی روش سرمربی سابق تیم ملی قرار می‌گیرند و می‌خواهند توانایی خود را ثابت کنند.

 

کارلوس کی روش که ۸ سال سابقه هدایت تیم ملی فوتبال ایران را دارد اکنون سرمربی تیم ملی قطر است و فردا شب برابر شاگردان سابق خود قرار می‌گیرد. حتی این مربی بعد از بازی تیمش برابر تیم ملی عراق به رختکن تیم ملی ایران رفت و با بازیکنان و قلعه نویی خوش و بش کرد و نشان داد هنوز هم شاگردانش را از یادش نبرده و همیشه به نیکی از حضور در تیم ملی ایران یاد می‌کند.   

 

کی روش با وجود اینکه در قطر با مشکلاتی همانند نبود زمین و امکانات مواجه نیست، اما استعداد‌هایی که در ایران وجود دارند را هیچ وقت در قطری‌ها نخواهد دید و کار دشواری برای رشد و پیشرفت فوتبال قطر پیش رو دارد.  

 

تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی با اردن نشان داد که ساختار دفاعی ضعیفی دارد و اگر اردنی‌ها باتجربه‌تر و حرفه ای‌تر عمل می‌کردند شاید می‌توانستند حتی ایران هم شکست بدهند، اما ملی پوشان کشورمان در خط حمله از موقعیت‌های خود بهره بردند و با برد برابر تیم ملی اردن به فینال تورنمنت چهار جانبه صعود کردند.  

 

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال هم بعد از این بازی به ساختار دفاعی ضعیف تیمش اشاره و بیان کرد که باید چاره‌ای برای رفع این نقطه ضعف بیاندیشد تا مانع گلزنی حریفان شود. در آن طرف، کارلوس کی روش هم با وجود برتری تیمش برابر تیم ملی عراق اذعان کرد که تیمش بازی خوبی برابر حریف انجام نداد و مستحق برد در این بازی نبود.  

 

کی روش شناخت خوبی از نحوه بازی بازیکنان ایران دارد و به نقاط ضعف و قوت تیم ملی فوتبال ایران واقف هست و همین موضوع می‌تواند برای قلعه نویی دردسر ساز شود و باید دید او چه راهکاری  در این بازی می‌اندیشد تا حربه‌های کی روش را خنثی کند؟  

 

قلعه نویی در صورت برد تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر در فینال تورنمنت چهار جانبه اردن دومین جام قهرمانی را بعد از جام کافا به دست می‌آورد و این موضوع می‌تواند در آستانه جام ملت‌های آسیا در افزایش روحیه بازیکنان تیم ملی تاثیرگذار باشد.  

 

تیم های ملی فوتبال اردن و عراق هم در دیدار رده بندی تورنمنت چهار جانبه اردن فردا شب ساعت ۱۸ به مصاف یکدیگر می روند.  


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.